1. Реалізація готівкової валюти та видача її збільшена в розмірах Національним Банком України.
Постанова НБУ під номером 140 свідчить про те, що розмір надання готівки у валюті інших країн з банківських клієнтських рахунків, а так само у вигляді банківських металів збільшений з двадцяти тисяч до п’ятдесяти тисяч гривень на добу; що стосується національної валюти, то її розмір виріс від трьохсот тисяч до п’ятисот тисяч гривень за одну добу. Збільшення торкнулося і суми продажу валюти іноземної в готівці з трьох до шести тисяч гривень. Паралельно, були висунуті наступні вимоги, які торкнулися: питання обов’язкової реалізації валюти інших країн і надходжень її в державу Україна на благо юросіб в обсязі 75%; питання розрахунку за проведеними діями з імпорту або ж експорту продукції до дев’яноста днів; питання неможливості дострокової оплати кредиторської заборгованості резидентами; питання здійснення в іноземній грошовій одиниці позик з не резидентами і так далі.
2. Щодо певних груп товарів спрощено формальності на митниці.
Постанова під номером 142 свідчить про те, що вищий колегіальний виконавчий орган державного управління змінив групу тієї продукції і товарів, на які буде поширюватися обмеження на перетин кордону держави Україна. Наприклад, з цілого списку товарів, які повинні бути неодмінно ліцензованими, виключили матриці і диски, використовувані для тих систем, які зчитують інформацію за допомогою лазера. До списку ж цінностей, щодо яких Україна встановила обмежений режим обігу, додали і цінні папери. Був складений і новий Реєстр: матеріалів радіоактивних і пристроїв, які використовуються тільки в спецпризначеннях, а так само насіння. Потрапив під скорочення і список товарів, огляд яких повинен пройти неодмінно на питання відповідності технічним регламентам.
3. Став дійсним регламент подання офіційної документальної заяви про речовини, які не можуть бути використані в подальшому.
Ще одинадцятого березня став дійсним порядок подачі заяви про виходять речовинах, які не можна в подальшому переробляти. Тепер індивідуальний підприємець, Комерційна і некомерційна організації, робота яких супроводжується появою відходів, чий показник коливається від п’ятдесяти до тисячі у.о., повинні один раз на рік подавати документ – заяву за складеною певній формі не тільки в паперовій, а й електронній формі за допомогою глобальної мережі Інтернет.
4. Встановлено правила щодо застосування РРО під час переказу валюти та купівлі – продажу.
Постанова під номером 149 свідчить про те, що впорядкована система збору і фіксація процесів тепер стосуватиметься і купівлі – продажу інвалюти, а так само переказу грошей у готівковому вигляді, які відбуваються поза стінами Кабінету банків, які мають на це повноваження. Робиться це для того, щоб підвищити ефективність управління такими процесами і створити загальний фундамент для проектування, введення нових наближених до сучасності моделей РРО, а так само внесення їх до списку.
5. Національна комісія ЦБФР внесла і затвердила перетворення в найбільш значущих умовах проведення професійного функціонування.
Ще десятого березня НКЦПФР схвалила зміни, які були внесені в Ліцензійні умови проведення профдіяльності на ринку ЦП, в роботі з купівлі – продажу цінних паперів, в роботі зі здійснення торгівлі на ФР і роботі з управління правом вимоги виплати відсотків за позикою; так само було внесено зміну в регламент і в вимоги з видачі ліцензії. Крім того, були посилені наполягання щодо розкриття звіту про діяльність компанії в минулому фінансовому році і розширені умови до нематеріальних благ особи. Національна комісія уточнила також правила сертифікації людей, які впритул займаються питаннями фондового ринку.
6. Встановлено порядок скасування стягнень, які були зараховані на ставку податкової повинності.
Міністерство фінансів наказом під номером 40 затвердило регламент скасування стягнень у вигляді коштів, які були нараховані на ставку, податкової повинності, сплачену платником податків без скарги з приводу прийнятого рішення. Людина, яка оплачує податки і яка вирішила не звертатися зі скаргою за прийнятим рішенням, а так само скористатися правом, описаним у п.35 десятого підрозділу «Перехідні положення», повинна сплатити ставку податкової повинності. Орган же влади, який взяв на себе функцію контролю, протягом десяти днів з дня погашення цієї суми може прийняти рішення про скасування штрафних стягнень.
7. Став дієвим документ, що встановлює обов’язкові для застосування вимоги, які торкнулися мірних пляшок.
Восьмого березня постановою під номером 607 Кабінетом Міністрів був затверджений документ з певними вимогами, які застосовуватися повинні до мірних пляшок. Це можуть бути найрізноманітніші ємності зі скла або ж іншого матеріалу, який не поступається за своїми характеристиками скляних виробів. У документі заявлені технічні умови, які стосуються пляшок, що виконують роль мірних ємностей, і порядок проведення статистичного їх контролю.
8. Адмінпослуги Мінекономрозвитку отримати можна буде простіше.
Постанова під номером 159 свідчить про те, що стала простішою процедура отримання адмінпослуг Міністерства ЕР для підприємців і комерційних, і некомерційних організацій. Розраховано, що ті, хто звертається для того, щоб отримати ліцензію на проведення інвестицій за межами України особами, зареєстрованими в даній країні, і на які поширюється національне законодавство, зможуть через Єдиний державний сайт надавати необхідні документи через Інтернет, що спростить і прискорить весь процес. Це ж стосується і реєстрації договорів з експорту металобрухту.
9. Поповнено був і порядок координування надання в правомочність власника Мінприроди надр.
11 березня став дієвим порядок координування Мінприроди дій з надання в користування надр. Тепер Держгеонадра повинні на наступний день після отримання документів від підприємця або ж комерційної організації і не днем пізніше, направити їх копії за допомогою інтернету в електронному вигляді або ж в паперовій версії в Міністерство природи. Висновок про координування останнім має прийматися в результаті винесення затвердження відповідною комісією, створеною спеціально для цих цілей і діючої в встановлених заздалегідь рамках.
10. Печатки для сфери бізнесу пропонується не використовувати в майбутньому взагалі.
Законопроектом під номером 4194 затверджено вимоги, які стосуються виключення неодмінного застосування печаток суб’єктами господарювання, а також визнання правочину дійсним навіть за відсутності відбитка такого. Друк, як обов’язковий реквізит будь – якого документа-це вже минулий час.