Зміна директора компанії

Зміна директора компанії. Зміна директора юридичної особи

Зміна директора компанії. Директор-це вища керівна ланка в будь-якій компанії. Нерідко цю функцію виконує безпосередній власник підприємства, але є і компанії, в яких адміністративні функції делеговані професійному управлінцю, який виступає найманим працівником.

Якщо директор перестає справлятися зі своїми функціями або хоче самостійно покинути займану посаду, ця процедура повинна бути відповідним чином задокументована, крім того, про зміну директора необхідно повідомити державні органи. І якщо ви хочете провести цю процедуру за всіма правилами, швидко і без клопоту, послуги професійних юристів будуть як не можна ДО РЕЧІ.

Наша компанія пропонує вам допомогу в оформленні зміни директора фірми. Професійні фахівці проведуть з вами розгорнуту консультацію, з’ясують подробиці і особливості ситуації, що склалася конкретно у вашій фірмі і нададуть алгоритм дій, з яким ви зможете провести процедуру з мінімальними тимчасовими, фінансовими і репутаційними втратами.

Зміна директора компанії
Вартість розраховується індивідуально
Наші переваги
Радник

Консультуємо з питань будь-якого рівня складності.

Захист

Представництво ваших інтересів в судах будь-яких інстанцій.

Час

Ми все завжди виконуємо у встановлені терміни.

Спільник

Ми надійний союзник для вашого бізнесу.

Що входить в нашу послугу зі зміни директора?

  • Первинна консультація з усіх юридичних питань, що стосуються зміни керівництва компанії.
  • Складання алгоритму дій для вашої компанії.
  • Допомога в підготовці документів для проведення зміни директора підприємства.
  • Подання документів державному реєстратору за встановленою процедурою та контроль внесення змін до Єдиного державного реєстру.
  • Подача документів до ДПІ (за необхідності), отримання ЕЦП для новопризначеного директора.
  • Надання готового пакету документів підприємства із зазначенням нового директора.

Всі ці етапи наші юристи проведуть швидко, і в результаті ви отримаєте готовий пакет документів з внесеними змінами, після чого зможете продовжувати роботу вашої компанії з новим керівником.

Що стосується ціни на наші послуги, то вона дуже демократична. Вартість формується на підставі наданих послуг: чи хочете ви отримати весь комплекс послуг «під ключ» або ж потребуєте тільки первинної консультації та допомоги з оформленням документації? У будь-якому випадку, за тимчасовими і фінансовими витратами звернення до нас набагато вигідніше, ніж самостійна реєстрація змін (зміна директора).

Чому варто звернутися до наших фахівців?

  • Юристи нашої компанії вирішать самі заплутані випадки, пов’язані зі зміною директора.
  • Ми допоможемо вам провести реорганізацію керівного персоналу без шкоди для репутації або фінансів компанії.
  • Ви позбудетеся від необхідності самостійно готувати документи для зміни керівника.
  • Ви економите свій час: замість вас всі відвідування державного реєстратора, органів податкової служби візьмуть на себе наші співробітники, які виступають вашими уповноваженими представниками.

Процедура зміни директора підприємства-це?

Рано чи пізно керуючий персонал вимагає заміни: це може бути випадок, коли директор не справляється зі своїми обов’язками, або ситуація, коли управлінець вирішує змінити місце роботи. Нерідко відбувається і вертикальна ротація: набралися досвіду співробітники підвищуються на посаді і змінюють попередніх управлінців на посади директорів. І, звичайно, є ймовірність суто особистих причин, за якими діючий директор вирішує піти із займаної посади.

У будь-якому випадку, при необхідності призначити на керівний пост в компанії нової людини, потрібно провести процедуру зміни керівника юр. особа.

Вона має на увазі наступні дії:

  • Звільнення діючого директора з займаної посади.
  • Призначення нового керівника.
  • Повідомлення державних органів про зміни в керівному складі.

Причини зміни директора?

Незважаючи на різноманітність суб’єктивних причин для зміни директора підприємства, офіційно ця процедура проводиться на підставі двох основних причин:

  • За власним бажанням директора, що звільняється.
  • За згодою сторін.

Обидва варіанти передбачають проведення зборів засновників компанії, протоколювання прийнятих рішень і підготовку пакету документів для внесення змін в офіційні документи компанії.

Зміна директора компанії
Вартість розраховується індивідуально

Які документи необхідні для зміни директора?

  • Протокол зборів засновників компанії, в якому зазначено прийняте рішення про зміну директора (звільнення, зміна), інформація про нового керівника, терміни, протягом яких необхідно змінити генерального директора підприємства.
  • Наказ за підписом попереднього директора про звільнення і призначення нового співробітника на керівну посаду.
  • У разі, якщо директор, який залишає посаду, виступає одночасно і засновником підприємства, необхідно також до переліку документів для зміни генерального директора додати статутні документи з внесеними змінами.
  • Заява про внесення змін до ЄДР для державного реєстратора.
  • Довіреність на проведення процедури перереєстрації для уповноваженої особи, яка виступає від імені компанії у державного реєстратора.
  • Квитанція про оплату адмінзбору за внесення змін.
  • Якщо на підприємстві директор виступає на посаді бухгалтера або фінансового директора, дані про його зміну обов’язково подаються до ДПІ у форматі заяви за формою №1-ОПП.

Етапи процесу зміна директора: як вони відбуваються?

Процедура проводиться у вигляді декількох послідовних етапів:

  1. Необхідно провести збори засновників, на яких складається протокол про прийняте рішення, призначається особа, яка приймає повноваження директора, вказуються терміни проведення зміни директора.
  2. Якщо директор одночасно був засновником, потрібно внести зміни до статуту підприємства із зазначенням нових даних про новопризначеного директора.
  3. Директор, який залишає посаду, складає накази про власне звільнення і призначення нової особи на посаду, що звільняється.
  4. Весь цей пакет документів із заявою встановленого зразка передається державному реєстратору для внесення змін до Єдиного державного реєстру.
  5. Уповноважений представник отримує на руки виписку з ЄДР із внесеними змінами.
  6. Далі необхідно отримати зразки цифрового підпису для нового директора.
  7. І, за необхідності, подати заяву про внесення змін до ДПІ.

Як бачите, зміна генерального директора в Україні – процес непростий, що вимагає часу і кваліфікованої юридичної допомоги. Тому набагато раціональніше довірити його проведення професійним юристам.

Вартість і терміни зміни директора: Як довго чекати і скільки це коштує?

Що стосується термінів, то вони залежать, перш за все, від професіоналізму ваших юристів. Також терміни визначаються трудовим Кодексом і Законом України: при звільненні директора за обопільною згодою або власним бажанням, з моменту наказу проходить 14 днів. Також слід пам’ятати про те, що терміни вступу на посаду нового директора ви фіксуєте в протоколі загальних зборів. І не забудьте про те, що дані в податкову інспекцію про зміни керівного складу потрібно подати в термін до 10 днів. Всі ці часові рамки наші фахівці враховують в ході нашої роботи. Завдяки цьому процедура зміни директора з нашою допомогою займає мінімум часу.

Що стосується вартості зміни директора ТОВ, то вона формується індивідуально, на підставі спектру наданих послуг. Хочете отримати точний розрахунок для вашої компанії? Звертайтеся до наших фахівців: ми проконсультуємо вас за цінами і термінами, щодо вашої ситуації.

Зв'язатися з нами

Залиште свої дані і ми зв'яжемося з вами

Консультація

Замовити послугу