Реєстрація ТОВ з ПДВ

Реєстрація підприємств з ПДВ

Реєстрація бізнесу під ключ – це зручна і затребувана послуга, яка дозволяє власнику отримати готове підприємство без зайвого клопоту і тимчасових витрат. Особливо, якщо ви плануєте відкривати бізнес, як платник ПДВ: ті, хто хоч раз стикався з цим способом ведення господарської діяльності, знають, наскільки клопітким може бути процес відкриття подібного підприємства. І якщо ви хочете відкрити ТОВ з ПДВ, ми готові прийти до вас на допомогу і зробити процес відкриття простим, логічним і вигідним для вас.

Що таке реєстрація підприємства?

Це комплексна послуга, яку ми пропонуємо нашим клієнтам. Вона включає в себе визначення форми власності, підготовку всієї документальної бази, підбір назви та юридичної адреси, а також повний супровід і представництво ваших інтересів в державних органах, починаючи від візиту до держреєстратора, закінчуючи вирішенням питань у податковій службі, Пенсійному фонді.

Якщо ви вирішите провести процедуру реєстрації платником ПДВ нового підприємства самі, Ви можете зіткнутися з численними труднощами, починаючи від витрати часу на відвідування державних інстанцій, закінчуючи можливими відмовами в реєстрації через неправильно зібраного пакету документів, не унікальної назви або інших причин.

Реєстрація ТОВ з ПДВ
Вартість розраховується індивідуально
Наші переваги
Радник

Консультуємо з питань будь-якого рівня складності.

Захист

Представництво ваших інтересів в судах будь-яких інстанцій.

Час

Ми все завжди виконуємо у встановлені терміни.

Спільник

Ми надійний союзник для вашого бізнесу.

Наша компанія пропонує вам зберегти свій час і знизити фінансове навантаження при реєстрації вашої компанії. Наша послуга реєстрації ТОВ допоможе вам отримати готову до роботи компанію, повністю оформлену відповідно до законодавства України, в найкоротший термін.

Фахівці нашої компанії допоможуть вам визначитися як з формою господарювання, вибором системи оподаткування, так і з підготовкою всіх документів. Ми самі виступимо в якості ваших повноважних представників у державного реєстратора, в податковій службі, банку, Пенсійному фонді. Вам достатньо буде надати нам базовий пакет документів-і ви отримаєте відкриття фірми під ключ за найдоступнішою вартістю.

Ми формуємо чесну ціну на свої послуги. Вже на етапі первинного звернення до нас ви отримаєте точний розрахунок ціни за реєстрацію підприємства з ПДВ, будете точно знати, які послуги входять в комплексну пропозицію, і за що ви в підсумку заплатите гроші.

Чому наші послуги-кращий вибір?

  • Ви зможете не відволікатися на рутину юридичного оформлення компанії, не будете заглиблюватися в тонкощі оподаткування, оформлення, підбору назви та інші дрібниці, з яких складається процедура.
  • Наші фахівці нададуть Вам розгорнуту консультацію з усіх питань, що стосуються реєстрації підприємства з ПДВ.
  • Терміни реєстрації у нас-найнижчі, адже ми пропонуємо вам готові рішення!
  • Чесні ціни і бездоганний сервіс – наші сильні сторони, поряд з високим професіоналізмом.

Як відбувається реєстрація підприємства?

Для реєстрації вашого бізнесу ми використовуємо просту і дієву процедуру: проводимо первинну консультацію з клієнтом, визначаємо тип діяльності, який він планує вести, підбираємо відповідний алгоритм дій, виходячи з вашого конкретного випадку. Потім з нашою допомогою ви збираєте необхідний пакет документів і передаєте нашому фахівцеві. Оскільки ми виступаємо в ролі вашої довіреної особи, всі наступні процедури, пов’язані зі зверненням до держреєстратора, ДПІ та управління статистики, ми беремо на себе. Ви отримуєте на руки готовий пакет документів і можете приступати до роботи негайно.

Ким проводиться реєстрація підприємств з ПДВ?

Реєстрація підприємств з ПДВ в цілому проводиться за стандартною процедурою. Ми беремо на себе всю відповідальність за проведення реєстрації, оскільки виступаємо в якості ваших офіційних представників. Перш за все, реєстрація фірми з ПДВ проводиться в органах державної реєстрації: необхідно внести до Єдиного державного реєстру основні дані, що стосуються засновника і директора ТОВ, яке ви хочете зареєструвати. Потім ми надаємо інформацію до органів статистики про обрані вами коди КВЕД. І після цього ставимо вас, як засновника ТОВ на облік в податкову службу.

Які документи необхідні для реєстрації підприємства з ПДВ?

Для компанії, в якій ви будете єдиним засновником, достатньо надати:

  • Свій цивільний паспорт громадянина України (або документи нерезидента, якщо ви не є громадянином України);
  • Ідентифікаційний код;
  • Аналогічний пакет документів для директора Вашого підприємства (якщо ви самі не будете директором).
Реєстрація ТОВ з ПДВ
Вартість розраховується індивідуально

Вибір імені підприємства-нюанси і критерії

Якщо назва тієї компанії, яку ми для вас підібрали, вас не влаштує, на етапі оформлення ТОВ потрібно буде вибрати відповідну назву. В цьому випадку, наша допомога також буде незайвою, адже нерідко причиною для відмови в реєстрації компанії виступає саме назва. Яким воно має бути?

  • Не повторювати назву вже існуючої в Україні компанії;
  • Не містити нецензурних, неетичних слів і словосполучень.

Ми допоможемо Вам підібрати оригінальне і при цьому інформативне назву для вашої компанії і зареєструвати його. Аналогічно наша компанія може запропонувати вам реальну юридичну адресу для реєстрації підприємства.

Які документи необхідні для податкової?

За стандартною процедурою податкова інспекція отримує дані про реєстрацію підприємства з Єдиного реєстру та від державного реєстратора. Але якщо не вказана система оподаткування, за замовчуванням ДПІ встановлює ТОВ платником податків на загальній підставі. Щоб відкрити фірму в Україні з ПДВ, потрібно додатково скласти заяву про реєстрацію компанії, як платника ПДВ і надати його при реєстрації або безпосередньо інспектору податкової служби. Ця процедура також входить до складу нашої послуги «під ключ».

Етапи процесу купівлі / продажу підприємства з ПДВ

  • Ви звертаєтеся до нас і отримуєте первинну консультацію наших експертів.
  • Ми підбираємо для вас відповідний тип господарської діяльності, який відповідає вашим вимогам.
  • Після цього починається етап підготовки документів: ми розробляємо Статут, збираємо ваші документи, нотаріально завіряємо все і після цього представляємо ваші інтереси в держорганах.
  • Потім весь пакет документів наші юристи передають на держ. реєстрацію, отримують для вас виписку з ЄДР.
  • Заключна частина нашої роботи – це повідомлення про реєстрацію ТОВ, повідомлення податкової (подача заяви на присвоєння статусу платника ПДВ), Пенсійного фонду, органів статистики.

В результаті нашої допомоги в оформленні ТОВ Ви отримуєте на руки готовий пакет документів, і можете відразу ж приступати до ведення підприємницької діяльності.

З нами ви зможете отримати робочу компанію-платника ПДВ за найвигіднішою ціною, при цьому без зайвих візитів в державні інстанції і клопоту.

Зв'язатися з нами

Залиште свої дані і ми зв'яжемося з вами

Консультація

Замовити послугу