Зміна назви підприємства

Зміна назви компанії-процедура не така вже часта. Але іноді по ряду причин вона необхідна. Просто взяти і змінити назву не вдасться, є чіткий регламент дій, який потрібно зробити і суворі терміни виконання цих дій. Зокрема, крім внесення змін до установчих документів самого підприємства, Вам належить складний і тривалий процес походу по основних інстанціях, включаючи податкову інспекцію, банк, фіскальну службу.

Що собою має на увазі зміна назви підприємства?

Зміна найменування організації-це процедура внесення змін до офіційної назви компанії, яка здійснюється на всіх рівнях взаємодії підприємства з офіційними органами та фінансовими організаціями. Здійснюється внесення змін на підставі рішення Вищого керуючого органу, наприклад, на підставі проведення зборів засновників ТОВ, рішення генерального директора, якщо він виступає одноосібним власником статутного капіталу.

Зміна назви підприємства
Вартість розраховується індивідуально
Наші переваги
Радник

Консультуємо з питань будь-якого рівня складності.

Захист

Представництво ваших інтересів в судах будь-яких інстанцій.

Час

Ми все завжди виконуємо у встановлені терміни.

Спільник

Ми надійний союзник для вашого бізнесу.

Як і будь-яка процедура, пов’язана з внесенням змін в офіційні документи і реєстри держави, зміна назви фірми вимагає часу, спеціальних знань і терпіння. Самостійно проводити її можливо, але для не підкованого в юридичних тонкощах людини вона може затягнутися. До того ж, для внесення змін у кожного з державних органів передбачені точні терміни виконання, які можуть здатися нездійсненними. Але якщо ви хочете, щоб вся процедура пройшла швидко, без помилок і матеріальних втрат, краще довірити її професійним юристам.
Наша компанія готова надати вам комплексну послугу зміни назви вашої фірми в найкоротший термін.

Що ми пропонуємо в комплексі послуг зі зміни назви компанії?

  • Первинну консультацію висококваліфікованих юристів. Ми зберемо всю необхідну інформацію і розробимо стратегію, завдяки якій зміна назви юридичної особи пройде відповідно до букви закону і в чітко встановлений термін.
  • Допомога в підготовці внутрішніх документів компанії: внесення змін до Вашого статуту, офіційні документи.
  • Складання заяв про внесення змін, збір пакету документів і його подача державному реєстратору, а потім – в податкову службу, банк, фіскальну службу, органи ліцензування. Ми подаємо всі документи самостійно, будучи вашим офіційним представником, або ж супроводжуємо вас на всіх етапах – за вашим бажанням.
  • Отримання на руки оновленої виписки з ЄДР, цифрового підпису, ліцензій в якості вашої довіреної особи.
  • Передача готового пакету документів з внесеними змінами вам в руки.

Яка вартість наших послуг?

Ми формуємо кінцеву ціну на свої послуги за результатами первинної консультації з вами. Вона безпосередньо залежить від обраних вами послуг, які ми надамо вам. У будь-якому випадку, поміняти назву ТОВ або іншої юридичної особи з нашою допомогою обійдеться вам дешевше, ніж якщо ви будете займатися цим самостійно, адже так ви гарантовано уникнете помилок в складанні документів, подасте їх в строк, що виключить накладення штрафу, і заощадите свій час.

Чому варто довірити зміну найменування нашій компанії? 

  • У нашій компанії працюють тільки юристи найвищої кваліфікації, точно знають всі тонкощі проведення процедури.
  • Ми дамо відповіді на всі ваші запитання і допоможемо на кожному етапі внесення змін.
  • Ваш час-найвища цінність для нас. Ми самостійно надаємо змінені документи в державні інстанції і контролюємо процес внесення змін.
  • Ви отримуєте на руки повний пакет документів і можете сміливо починати нову сторінку життя вашого підприємства під новими найменуванням.

Що включає в себе процедура зміни назви підприємства?

Розпишемо весь процес зміни назви компанії поетапно:

  1. На підставі загальних зборів засновників або наказу генерального директора (у разі, якщо він – одноосібний власник статутного капіталу) виноситься рішення про зміну найменування підприємства. Воно фіксується в протоколі загальних зборів, а потім складається статут компанії в новій редакції з внесеними змінами.
  2. Підприємство замовляє нову печатку з оновленою назвою і знищує стару.
  3. Змінений Статут, заява про внесення змін у встановленій формі, а також оригінал або копія протоколу Загальних зборів подаються державному реєстратору для внесення змін до Єдиного державного реєстру. Необхідно також сплатити адміністративний збір.
  4. Державний реєстратор протягом доби вносить зміни до ЄДР, формує виписку та розміщує її на порталі електронних сервісів. Ви також можете замовити новий примірник виписки з держреєстру в паперовому вигляді. Реєстратор самостійно повідомляє про зміну найменування юридичної особи ДПІ та органи статистики.
  5. Платники ПДВ повинні також подати заяву про внесення змін до податкової протягом 10 робочих днів з дня внесення змін. До моменту перереєстрації ви повинні вказувати у всіх ПДВ-деклараціях і накладних обидва найменування (старе і нове).
  6. Для тих, хто платить єдиний податок, процедура схожа: потрібно подати заяву про внесення змін до Реєстру платників єдиного податку.
  7. Також ви зобов’язані повідомити свій банк про зміну назви організації.
  8. Потім настає черга отримання нових ключів електронного цифрового підпису.
  9. Якщо ви використовуєте РРО, потрібно заново отримати свідоцтво на нього, а також перепрограмувати сам апарат.
  10. Переоформлення ліцензій також буде потрібно, причому звичайні ліцензії-протягом 1 місяця з моменту зміни назви, ліцензії на алкогольну та тютюнову продукцію – без встановленого терміну.
  11. І не забудьте повідомити всіх своїх контрагентів про те, що ви змінили свою назву в письмовій формі.

Виглядає процедура зміни найменування компанії страхітливо, але якщо ви довірите її нам, вона пройде легко і непомітно.

Зміна назви підприємства
Вартість розраховується індивідуально

Навіщо необхідні зміни назви підприємства?

Причин для зміни найменування є кілька:

  • Компанія вирішила докорінно змінити напрямок своєї діяльності і хоче вийти на ринок під більш релевантним ім’ям.
  • Компанія змінила власника, і він хоче змінити найменування за своїм бажанням.
  • Власник і напрямок діяльності залишилися колишніми, але підприємство вирішило провести ребрендинг.
  • Винесено судове рішення про визнання назви компанії недійсною (наприклад, якщо вона була зареєстрована під таким самим найменуванням, як раніше зареєстрована компанія).

Які документи необхідні, щоб змінити назву ТОВ?

Від вас буде потрібно мінімальний пакет документів. Він включає в себе:

  • Нотаріально засвідчений протокол рішення Загальних зборів про внесення змін.
  • Нова редакція статуту підприємства.
  • Свідоцтво про реєстрацію.
  • Паспорт та ІПН засновника компанії.

Ми зробимо необхідні копії, складемо з вами довіреність на ім’я нашого фахівця, який представлятиме вас в державних органах – і почнемо процес зміни назви.

Після того, як зміна назви підприємства буде здійснена, Ви отримаєте на руки нову виписку з ЄДР, печатку, нову редакцію Статуту та опис документів, які подавалися для внесення змін.

З нами ви зможете провести процедуру зміни найменування швидко і без зайвих витрат.

Зв'язатися з нами

Залиште свої дані і ми зв'яжемося з вами

Консультація

Замовити послугу